ورود / ثبت نام
نکاتی در مورد غرفه سازی که باید بدانید
    
تعداد بازدید: 5252
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/1

اکثر غرفه سازان به جنبه طراحی کار فکر میکنند اما مهمترین مسآله دیده شدن محصول است نه طراحی غرفه  و ای وظیفه شماست که ایده ای در مورد برند و محصول خود به طراح غرفه بدهید .در مورد تصور خودتان در مورد غرفه مورد نظر با طراح صحبت کنید.به این روش طراح متناسب با بودجه شما طرحی را اجرا خواهد کرد که بیشترین کمک به نمایش محصول و خدمات شما خواهد کرد.

هنگام حضوردرنمایشگاه شما در کنار رقبای خود هستید .برجسته بودن ودیده شدن درمیان سایررقبادر                                                                         شلوغی نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است .یکی از روش‌هایی که به شما اطمینان می‌دهد که در شلوغی به خوبی دیده می شوید طراحی خوب و مناسب غرفه نمایشگاهی است .در زیر به چند نکته اساسی در این مورد اشاره میکنیم.

اکثر غرفه سازان به جنبه طراحی کار فکر میکنند اما مهمترین مسآله دیده شدن محصول است نه طراحی غرفه  و ای وظیفه شماست که ایده ای در مورد برند و محصول خود به طراح غرفه بدهید .در مورد تصور خودتان در مورد غرفه مورد نظر با طراح صحبت کنید.به این روش طراح متناسب با بودجه شما طرحی را اجرا خواهد کرد که بیشترین کمک به نمایش محصول و خدمات شما خواهد کرد.

هزینه بهره‌وری

زیاد خود را در جنبه طراحی غرفه غوطه ور نسازید .طراحان غرفه زیادی در بازار وجود دارند که استند های نمایشگاهی عالی را به شما پیشنهاد می دهند .واضح است که ساخت غرفه ای پیچیده هزینه بسیار بیشتر از آنچه که برای این کار تصور کرده اید را در پی خواهد داشت . لذا از قبل از ساخت مقدار مشخصی بودجه برای ساخت غرفه در نظر بگیرید و در جلسه با طراح خود بر روی آن تاکیید کنید.و سعی کنید که تا حد امکان به هزینه در نظر گرفته شده پایبند باشید.هدف خود از حضور در نمایشگاه را تحلیل کنید و بودجه را براساس آن تعیین کنید. اگر هزینه شما از میزان سود کمتر باشد شما معامله خوبی انجام نداده اید.یک سازنده غرفه خوب و کارآمد در حیطه بودجه شما کار خواهد کرد و با بهترین راه حل ها شما را پشتیبانی خواهد نمود.

غرفه های با قابلیت نصب مجدد

اگر شرکت شما به طور مکرر در نمایشگاه‌ها و رویدادها شرکت می‌کند ،توصیه می‌شود که بر روی طراحی غرفه‌نمایشگاهی قابل استفاده مجدد سرمایه‌گذاری نمایید. نصب و پیاده سازی غرفه  و استندهای قابل استفاده مجدد معمولا راحت تر هستند. اگر فضای کافی جهت انبار و نگهداری استندها نداریداجاره هم گزینه خوبی هستند  اما این مسأله ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. غرفه و استندهای قابل استفاده مجدد و قابل حمل می‌توانند بر طبق نظر مشتری ساخته بشوند و اگر به خوبی حفظ شوند می‌توان آن‌ها را برای چندین دوره و نمایشگاه بعدی استفاده نمود.

جذاب بودن

محصول و برند شما باید همیشه جاذبه اصلی غرفه نمایشگاهی‌تان باشد. ویژگی غرفه و استند نمایشگاهی خوب این است که جذاب باشد. طراحی پیچیده غرفه می‌تواند بازدیدکنندگان راسردرگم کرده و از برند و محصول دور سازد. .با در نظرگرفتن  این مسأله که محصول شما اقتصادی است یا تحت دسته‌بندی‌های محصولات لوکس قرار می‌گیرد، غرفه را طراحی نمایید. موفقیت نمایشگاه شما همچنین بدین مسأله بستگی دارد که چه طرحی را بریزند تا تماشاچی‌ها و بازدیدکنندگان وارد شده را پذیرایی نمایید و آن‌ها را حفظ کنید. شما باید ایده‌هایی را پیشنهاد نمایید که مطمئن شوید بازدیدکننده زمان نسبتاً بیشتری را  درغرفه شما  نسبت به دیگر غرفه ها صرف می‌نمایند.

منحصر به فرد بودن

وقتی شما در حال ارائه و نمایش هستید، در کنار برندها و محصولات رقیب هستید. در اولین نگاه استند غرفه‌تان باید در شلوغی برجسته باشد. لزوماً برجستگی بدین معنا نیست که باید سرمایه‌گذاری زیادی داشته باشید یا چیزی را به دقت شرح دهید. شما فقط نیاز دارید متفاوت فکر کنید. استند غرفه نمایشگاهی‌تان باید شخصیت داشته باشد. شما می‌توانید به این مسأله با افزودن حایل‌هایی منحصر به فرد به استندهای تان دست بیابید. هنگامی که حایل و وسایل و مؤلفه‌هایی دیگر اضافه می‌کنید. مطمئن شوید که آن‌ها با تصویر برندتان تناسب داشته باشند زیرا مولفه‌هایی که به غرفه نمایشگاهی‌تان اضافه می‌کنید باید تصویری محبوب و سالم ارائه دهد  وپیغامی یکپارچه به مخاطب عرضه کند..

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.