ورود / ثبت نام
راهکارهایی برای جذب بازدید کننده
    
تعداد بازدید: 6239
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/1

حتما قبل از شروع به کار نمایشگاه بازاریابی کنید.ازشبکه های اجتماعی،وب سایت شرکت،ایمیل و دعوت نامه های پستی می توانید برای این منظور کمک بگیرید.

 

در این مقاله سعی داریم تا تعدادی از روش های جدب مخاطب را به اشتراک بگذاریم

استفاده از وسایل ارتباط جمعی:

سعی کنید که درون غرفه از یک نمایشگر برای نشان دادن ویدیویی از محصولات یا خدمات خود بهره بگیرید.به این روش بازدیدکنندگان در حال عبور را به سمت غرفه خود جذب میکنید و به آنها فرصت دیدن و شنیدن می دهید.

بازدیدکنندگان را در فعالیت های خود مشارکت دهید:

به طور مثال امکان امتحان کردن محصولات جدید خود را به آنها بدهید.این یکی از بهترین روش های جذب مخاطب است.می توان با در نظر گرفتن فضایی بیشتر در غرفه نمایشگاهی خود امکان برگزاری سمینار،سخنرانی و یا نشست های گر.هی را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید.

قدرت پاداش دهی را فراموش نکنید:

برای این کار می توانید مسابقاتی را طراحی کنید .جایزه های ارزشمند همیشه موضوعات جذابی برای بازدید کنندگان هستند. به ابن فکر کنید که چه خدمات و یا محصولاتی می توانیخهد به عنوان جایزه ای ارزشمند به  مسابقات خود اختصاص دهید.در مورد تبلیغ برای مسابقات خود می توانید با شرکت مجری نمایشگاه همکاری کنید و از آنها کمک بگیرید.

تخفیف و پیشنهاد های رایگان:

پیشنهادهای رایگان و هیجان انگیزی را از قبل آماده کنید.این کار تجارت شما را بیادماندنی می کند.این هدایا میتواند بسته به صنعت شما متغیر باشد.یک بسته شکلات،شمع،ماشین حساب،دفترچه های یادداشت پیشنهادهای خوبی هستند.

بازاریابی:

حتما قبل از شروع به کار نمایشگاه بازاریابی کنید.ازشبکه های اجتماعی،وب سایت شرکت،ایمیل و دعوت نامه های پستی می توانید برای این منظور کمک بگیرید.

و درنهایت می توانید برای کسب کمک های تخصصی بیشتر با ما در ارتباط باشید .شرکت ماندگار آفرینان مهر آویژه همواره آماده به اشتراک گذاری تجربیات خود در خصوص صنعت نمایشگاه با شما عزیزان است.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.